Tarım Bakanlığı personel alımı yapacak mı?

Ana Sayfa » Personel Alımları - Tarım Bakanlığı personel alımı yapacak mı? - haber24

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Ak Parti iktidarı döneminde tarım ve hayvancılık alanında yapılan çalışmalar, katedilen aşamalar ve 2013 yılında hayata geçirilecek projeler konusunda partilileri bilgilendirdi.

2013 yılı içerisinde Tarım Bakanlığı 1700 yeni personel alımı yapacak. Böylece kadrolarımız daha da güçlenmiş olacak. Tarım Bakanlığı 1700 yeni personel alacak…

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehmet Mehdi Eker, Ak Parti Genel Merkez TeşkilatBaşkanlığı tarafından Adana’da düzenlenen Teşkilat İçi Eğitim Semineri bünyesinde parti teşkilatına tarım politikaları konusunda bir sunum gerçekleştirdi.

Milletvekilleri Şükrü Erdinç, Fatoş Gürkan, Necdet Ünüvar ile Kayseri Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki’nin de katıldığı seminerde konuşan Bakan Eker, Ak Parti iktidarı döneminde tarım ve hayvancılık alanında yapılan çalışmalar, katedilen aşamalar ve 2013 yılında hayata geçirilecek projeler konusunda partilileri bilgilendirdi.

Konuşmasının sonunda personel alımıyla ilgili de;

2013 yılı içerisinde Tarım Bakanlığı 1700 yeni personel alımı yapacak. Böylece kadrolarımız daha da güçlenmiş olacak. dedi


  • laborant ve veteriner sağlık atamaları
  • laborant ve veteriner sağlık kpss atama puanları
  • gıda teknikeri memur alımı
  • kpss gıda teknikeri alımı
personel alımı, memur alımı 2018, memur forum, memurlar.net, kpss, iş ilanları 2018, eleman.net, secretcv, kariyer.net, açıklandı mı, işçi alımı, yenibiris.com hürriyet gazetesi iş ilanları, takvim gazetesi, posta gazetesi iş ilanları sitesi.
Tarım Bakanlığı personel alımı yapacak mı? yazısına yapılan yorumlar
  1. berrin dedi ki:

    ornanık tarım teknikeri neden alınmıyor yada alınıcak mı

  2. nevin dedi ki:

    laborant ve veteriner sağlık alanından alım yapılmayacak mı

  3. aaaaaa dedi ki:

    veteriner sağlık teknisyeni alımı olur inşalah

  4. ali dedi ki:

    veteriner sağlık teknisyeni kaç kişi alınacak ??

  5. gamze dedi ki:

    yemin ediyorum boşa okuduk organik tarımı yaa teknisyen alıyorlar tekniker almıyorlar var mı böyle bişey yaa

  6. sema dedi ki:

    veteriner sağlık teknikerlerinide görün lütfen sadece 2 ikşi alımla bu olmaz 2012/2 alımlarda gıda tarım hayvancılık almadı bizide görün a rtık.

  7. sema dedi ki:

    allah rızası için laborant veteriner sağlık teknikerlerinide görün yüzbinlerce mezun atama bekliyor

  8. sema dedi ki:

    Alaha hergün dua ediyorum atama için laborant veteriner sağlık teknikeriyim hiçbir yerde iş bulamıyorum kpss 2013 alımı yapsınlar artık ne olur sayın bakanım görün artık.

  9. ikbl dedi ki:

    tohumcuları da alırlar insallah hep muhendis alıyor lar biz teknikerler boşunamı okuduk artık teknikerlerdede alım yapsınlar:((((

  10. vet teknısyenı dedi ki:

    insallah veterıner saglık teknısyenı alımı olur bır suru arkadas atama beklıo hepsı bosta gezıo

  11. gıda teknikeri dedi ki:

    NİÇİN GIDA TEKNİKERİ ALIMI YAPILMIYOR. bizde çalışmak istiyoruz artık

  12. tarım teknkr dedi ki:

    SAYIN Tarım bakanım bu ziraat teknikerlerine nezaman sahip çıkaçak? sahiplenmiyorunuz madem istihdam etmiyecektinizde ne diye okullar açıp boş manasız bölümleri tercih yaptırdınız insaf yahu her bölümü istidam ettinizde bünyenizde.. babalık yaptınızda aldınız biz teknikerlere nezaman babalık yapacaksınız vicdan yaşdan kütükden düşmemizi bekliyorsunuz bekle bekleye yaşlandırdınız hakkımızı helal etmeyiz bilin sayın bakanım duy ve gör evlatlarını artık babaaaaa…yetiş

  13. tarım teknkr dedi ki:

    ziraat teknikerlerini kandırdılar mezun oldukdan sonra sizler potansiyel elemanlarsınız tarım sizi bekliyor… masalları boşmuş ne bir kadro ne bir istihdam mevcut kpss de bir tek kontenjanla hedef atışı yapılıyor bu yetmezmiş gibi buralı değilsin tercih yapamazsın kütüğün nüfusun burda değil deyip kapıları kapatanları kınıyorum vicdanlarıyla hesaplaşsınlar ….1700 kadro da kimler alınacak yine bizler yine dış kapının mandalı olup masal dinlemeye devam edecez sayın bakanım mehdi eker listenizde ziraat teknikerlerini ekledinizmi çok merak ediyorum çünkü biz her tercihde umut ile dua ile birdaha birdaha diyip umutla bekliyoruz bu umutsuzluğa düşürenler vicdanlarına hangi gercek yalanla teselli ediyor bilmiyorum ama biz teknikerler artık yerimizde olmamız gereken bakanlığımızda olmak ve çalışmak istiyoruz ziraat -tarım teknikerleri ve diğer tarım adı altında olan tüm teknikerlerin isyan çığlıklarını umurım duyarsınız işimizi vasfımızı istiyoruz duyun bizi bakanım …..

  14. ufuk dedi ki:

    ziraat teknikerliğinden çok az alım oluyor biz bu bölümleri boşa mı okuduk…

  15. ufuk dedi ki:

    ziraat teknikerliğinden çok az alım oluyor biz bu bölümleri boşa mı okuduk.

  16. esma dedi ki:

    ORGANİK TARIM OKUDUK İKİ YIL BOŞA GİTTİ MADEM İHTİYAÇ YOK BÖLÜM AÇIP DURMASINLAR SIKILDIK BEKLEMEKTEN

  17. ayberk dedi ki:

    LABORANT VETERİNER5 SAĞLIK TEKNİKERİ YÜZBİNLERCE MEZUN ATAMA BEKLİYOR ALLAH RIZASI İÇİN ARTIK ATAMAMIZ YAPILSIN EN SON 2012/2 ALIMLARDA TÜRKİYE GENELİ 4 KİŞİ NEDEN BÖLE BİZLERİDE BU DURUMUMUZU BİRAN ÖNCE GÖRMELERİNİ İSTİYORUZ.

  18. ayberk dedi ki:

    LABORANT VETERİNER5 SAĞLIK TEKNİKERİ YÜZBİNLERCE MEZUN ATAMA BEKLİYOR ALLAH RIZASI İÇİN ARTIK ATAMAMIZ YAPILSIN EN SON 2012/2 ALIMLARDA TÜRKİYE GENELİ 4 KİŞİ NEDEN BÖLE BİZLERİDE BU DURUMUMUZU BİRAN ÖNCE GÖRMELERİNİ İSTİYORUZ.ALIM SAYISI BİRAN ÖNCE ARTMALI DİĞER TEKNİSYEN VE HEKİMLERDEN BİZLERCE KİŞİ ALIM OLURKEN BİZLER BOŞTAYIZ YÜKSEK PUANLA ATANAMIYORUZ,LABORANT VETERİNER SAĞLIK TEKNİKERLERİ ATAMA BEKLİYOR SAYGILARIMLA.

  19. tarımda çalışıyom dedi ki:

    arkadaşlar ben zaten memurum tarımda teknisyen alımları da var teknikerde müh. te veterinerde veteriner sağlık teknisyenide

  20. arıcılık teknikeri dedi ki:

    bu bakanla hiç bi iş yapılmaz arkadaşlar diğer bakanlar habire alım yapıyolar bunlarda tık yok yazık bizee

  21. ayfer dedi ki:

    laborant veteriner sağlık teknikeriyim şu an boştayım hiç bir yerde çalışma imkanım yok bu bölümü okudum boş yazıklar olsun oysa sağlık bölümü olsaydi hemen iş hazır işte madur kaldık ne yapalım okuyan çoçuklarım var

  22. gıdacı dedi ki:

    alım olmayacak mı gıda teknikerliğinden yaa boşuna mı okuduk hiç mi ihtiyaç olmuyor..?

  23. uğur gönül dedi ki:

    onıu bunu boşverin de kimleeri alacaklar teknisyen var mı

  24. Recep dedi ki:

    sema hanım inşallah olur dua ediyorum herkez için Allaha gönlüne göre versin Amin Allah yardımcımız olsun saygılarla

  25. Recep atalar dedi ki:

    Sema hanım inşallah olur dua ediyorum herkez için Allaha gönlüne göre versin Amin Allah yardımcımız olsun saygılarla
    Arkadaşlar umutlu olun sayın Başbakanımıze yazın Haberdar olsun

  26. Recep atalar dedi ki:

    Gamze hanım Yemin etme günaha girme kimse boş yere okumadı Nasil diyelim banada kızma Bersin hanım Dua edelim kader varya ona inainanalım insan nasibini aramalı araştırmalısınız bende araştırıyorum bende boşum bakın çalışmıyorum hakkım olanı bıle alamadım bekliyorum Arkadaşlar herkez Allaha emanet olun sağlıçakla kalın başarılarınızı dilerim saygılarla

  27. romantik haydut dedi ki:

    lanet olsun alsınlar artık ziraat teknikerliği boşa okuduk yeminle okurken böyle demiyolardı halbuki

  28. recep dedi ki:

    valah arkadaşlar beklemek umut ama ne yapalım başka çare yok alım olmaz diye düşünüyorum teknik ve teknisyen almazlar gerçi 81,516 puanım bile var çok ama çok umutsuzum bakalım ne olacak hepimiz hakkında hayırlısı olur inşallah

  29. ahmet dedi ki:

    veteriner saglık teknisyeni alımı olsun alınsın bi millet boşta gezen meslekdaşımız çok alım yüklü miktarda olsunki millet sitem etmesin sayın bakanım şöyle bi 500 kişi alınsın millet rahatlasın

  30. berkant dedi ki:

    laborant veterşiiner sağlık 200 bin mezun atama bekliyor.

  31. nevin dedi ki:

    madem laborant ve veteriner sağlık bölümünden alım yapılmayacak neden böyle bir bölüm açtılar kl bunca insanı mağdur ettiler boşuna mi bunca emek verip okuduk sürekli lisans lisans alıyorlar burda büyük bir haksızlık yapılıyorrr,artık yeter alım olsun allah aşkına yaaaa

  32. KADİR AKGÜL dedi ki:

    arkadaşlar hangi böşümden kaç kişi alınacağı önemli ama asıl olan hangi ayda 1700 personel alınacak bilgisi olan varsa yazsın lütfen

  33. Ali Can SAPANOĞLU dedi ki:

    devlet böyle 2 yıllık 4 yıllık bölüm açıyorlar ama boşa açıyorlar önü açık değil madem niye açıyorlar sonra biz gidiyoruz okumaya ama boşa gidiyoruz o kadar emek harcıyoruz okumak için ama bölümün önü kapalı olduğundan emeklerimiz boşa gidiyor o zaman biz niye okuyoruz bu 2 yıllık 4 yıllık bölümleri sonuçta bizde ailemizde mağdur oluyoruz anne babalarda biz öğrencilerde mağduruz burdan yetkilelere sesleniyorum bi çözüm bulsunlar önü kapalı bölümleri bi an önce kapatsınlar öğrenciler önü açık bölümlere gitsinler.

  34. Adem dedi ki:

    sayın bakanım veteriner sağlık teknısyenlerının çok buyuk onemı var tarım ve hayvancılıkta kadrolarımızn acılasını ve atanmalarımızı yapmaznızı sagylarımla bılgılerınıze arz ederim.

  35. ugur dedi ki:

    tarım teknisyeni alımı yok mu ya her sene olan şey bize gelince mi yok

  36. Hasan dedi ki:

    sayın bakanım lutfen veterıner saglık teknısyenı alınsın kac yıldır atama beklıyoruz bosta gezen cok arkadasımız var duyun artı sesımızı

  37. cemile dedi ki:

    ya gıda da bu kadar hile hurda varken neden gıda teknikerleri alınmıyor şaşırıyorum ya neden okudum bu bölümü vallahi ya o kadar pişmanım çok ve çok üzülüyorum sevdiğim işi icra edemiyorum ne yazık ki …..

  38. serdar dedi ki:

    syn.Bakanım biz veteriner sağlık teknisyenleri olarak hem tekniker hem teknisyen atamaları eşit olsun istiyoruz bizce adil olan bu kimse haksızlığa uğramasın.Allahın dediği olur.

  39. tarık buğra dedi ki:

    200 binden fazla laborant ve veteriner sağlık teknikeri atama bekliyor sayın bakanım lütfen görün artık bizleride.2012/2alımlarda tarım bakanlığı hiç alım yapmadı belediye yaptı 4 kişi görün bizleri bakanım sürekli teknisyenler atanıyor , laborant ve veteriner sağlık teknikeri atama bekliyor

  40. ayşe dedi ki:

    gıda teknikerleri ata ma bekliyor neolur bizidegörün artık kendiniz veteriner oldugunuz için hep veterinerleri alıyorsunuz

  41. veysi dedi ki:

    slm laborant veteriner teknikeri okuyan arkadaslar.burdan ne kadar konussak bos.biz birlik olup dilekce gonderiyoruz sizde katilin bize.0544 638 53 77 bu benim numaram bana ulasin ne yapacaginizi soyleyemecem

  42. muhammed sünme dedi ki:

    slm bay_bayanlar herkes aldığı puan kadar konuşsun ben 80 puan aldım ziraat tek.yim bu arada artık teknisyen alımı olmasa daha iyi olacak haksızlık yapmayalım.düz liseler 92 puanla yerleşmediler…………..bunları unutmayalım.BİR YERDE ADALET YOKSA TÜM İNSANLAR SUÇLUDUR………….

  43. canan dedi ki:

    tarımsal laboratuvardan alım olcak mı??stajımızı hastanelerde yaptık fakat tarımsal laboratuvar dıye mezun olduk..şimdide ne hastanede calısabılıyoruz ne de atamalarmz var lutfen bızı de görün artık..

  44. m.arif KÖZ dedi ki:

    korkmayın arkadaşlar bu yıl baya bizden memur alacaklar.tügem et balık kurumları gida tarim bakanlığı baya memur alacaklar.ama ben arkadaslara söylüyorum neden özel sektörde çalışmıyosunuz.o kadar çokiş var ken neden ben 2003 mezunuyum 10 yıldırda veteriner sağlık teknisyeni olarak çalışyorum ben çok bekledim sizde beklersiniz…

  45. BÜLENT baytar65 dedi ki:

    arkadaşlar veterıner sağlık teknikeriyim 1998 mezunuyum kpss de hepte 70 üstü puan aldım ama hep atama bekliyorum ama nafile ama 2013 haziranda iyi bir alım olacak ama teknike alımı ne olur bilmem ama siz genede fazla umutlanmayın

  46. Devrim dedi ki:

    Beş senemi boşu boşuna tükettim okulu da dereceyle bitirdim kpss den iyi de bir puan aldım. şimdi dua edip körü körüne gözümüzü bağlamalarının zamanı değil. herkesin ailesi beklenti içinde ayrıca bireysel beklentilerimiz de var elbette. susalım şükredelim herşeye zam yapsınlar bize üç kuruşluk işi dahi çok görsünler ne bu ya ümüğümüzü cellatlara uzatalım da sıkın mı diyelim! vicdansız olmayaın duayla değil söz ile verellim tepkimizi

  47. eda dedi ki:

    gıda teknikerliği demiyorum artık gıdanın geçtiği bütün devlet sek törlerine şaşıracağımız kadar bir alım yapılsın eminim o zaman atanacammmm ne olur yaaa

  48. mustafa dedi ki:

    veteriner sağlık teknisyeni ataması bekliyoruz

  49. hasan doğan dedi ki:

    arkadaşim vetriner sağlık teknikeri ne biliyormusun 4 yıl veteriner sağlık teknisyeni okuyacaksin oından sonra iki yıl hayvan yetiştiriciliği ve sağlığı okuyacaksin o zaman veteriner sağlık teknikeri oluyosun anladin gidir hemen iki yıl hayvan vetiştiriciliği ve sağlığı okuyunca veteriner sağlık teknikeri olunmuyo tamam zaten veteriner sağlık teknikeri olarak tercihte yapamiyosun

  50. feyzullah dedi ki:

    sayın bakanım her mahellede sağlik ocakları var ve bunlarında laboratuvarları var baslarında kımseler yok sadece sabahları hemsireler sadece kan alıp hastanelere gönderiyorlar biraz gec gitsen yetişemesen yarın gel deyip kızıp kovalıyorlar ilgilenmiyorlar bakmıyorlar sayın bakanım biz laborantları bu sağlık ocoklarına bari yerlestinde hem bizim maduriyetimizi gidermiş olun hemde halkın maduriyetini giderinlütfen saygılarımla. Laborant feyzullah (tüm laborant arkadaslar sizde destekleyın lutfen sesimizi duyuralım).

  51. aslı dedi ki:

    sayın bakanım her kurumdan memur alımı oluyor ama ne hikmetse tarım alımında teknikerlere yer verilmiyor bize yazık değil mi binlerce mezun var tekniker alımlarına da yer verin lütfen çok ihtiyacımız var artık her alımdan umutla acaba ziraat tekniker alımı olacak mı diye dua edip bekliyorum ama her seferinde de hayallerimiz suya düşüyo en fazla birkaç kadro açılıyo lütfen rica ediyoruz bizi de göz önünde bulundurun sayın bakanım

  52. aslı dedi ki:

    ziraat teknikerleri artık birşeyler yapın böyle oturmakla olmuyor herkes tepkisini ortaya koysun arkadaşlar nerdesiniz

  53. cansu dedi ki:

    Arkadaşlar kızmayın sz att ve imamhatip mezunu degilsiniz bnde dehil boşa okumuşuz 2010da 2yıllık koop mezunuyduum şimdi işletme ha alacak bugün yarın geldk 2013ün sonuna yok bişey bakan bizim boşa para alıyor en komik bölümlere ble kontenjan açıyor sen durma fabrikada tarlada calış hakkımı helal etmiyorum

  54. mağdurum dedi ki:

    tarım meslek lisesi laborant bölümü mezunuyum. bölümümden 2 dönemdir alım olmadı hiç bu okuldan türkiyede 3 tane var daha çok açacağız diyorsunuz bir daha mezunları yerleştirin. kan ağlıyoruz duyun sesimizi. 2 dönemdir 1 tane bile alınmadı. Mağduruz duyun sesimizi

  55. bekir dedi ki:

    sayın bakanım ben 2011 arıcılık teknikeriyim bölümü dereceyle bitirdim ama bi işe yaramıyor boşuna okumuşum şu an işsizim piyasada bal diye glikoz mısır şurubu satılıyor bi devletin arıcılık tesisi bile yok biz teknikerler nerede çalışalım kpss de bile alımı yok benim yerimde sizin çoçugunuz olsa ne yapardınızz arıcı bekir bizlere yardımcı olup sahip çıkarsanız sevinirim
    kayseri

  56. senem dedi ki:

    boşuna okumuşuz insanların geleceğiyle oynuyorlar madem alım olmayacak kapatılsın bu bölümler

  57. senem dedi ki:

    gıda teknikerliği bölümü kapatılsın madem alım yok…mühendis alırız tekniker almayız deseydiniz okumazdık yazık ya yıllardır bekliyoruz

  58. erdal dedi ki:

    bende tarım okuyorum acıkdan teknıker ünvanı gelecek bitirene kadar inşallah alımlar olacak bakanlar duyun bu insanların sesini alımlar başlasın tarım dan saglıkdan ayıp size yav torpillee milletti işe atıyonuz bu okuyanlarda anası aglıyoo

  59. naz dedi ki:

    Boşu boşuna okuduk ne atama var ne özelde iş…Kapatılsın bu bölüm böyle olacağını bilsem yazmazdım 🙁 aç yıldır boştaym.

  60. ilknur dedi ki:

    veteriner sağlık teknikeri alınsın artık diğer teknikerler 60-70 ile atandı bizimde hakkımız yokmu sayın bakanım

  61. can dedi ki:

    arkanda kapı gibi vekil dayın yoksa yerleşemezsin.malesef.

  62. figen dedi ki:

    bu kadar yakınmaya gerek yok bence 2012/1 de 100 laborant ve veteriner tekniker alındı. puanlr 77 ye indi umutsuz olmayın

  63. Anonim dedi ki:

    2010 da 15 kişi alındı alış o alış başka yok maalesef

  64. cihan dedi ki:

    Ben 2002 arıcılık mezunuyum 12 yılda 16 arıcılık teknikeri aldılar Ki Türkiye arıcılık da dünyada önde gelen ülkelerden Piyasa ehil olmayan kişilerle dolu tv satıyorlar yok bitlis sivas önde gelen yerlerin adıyla komple şeker ve esans birazda petek 1 değil 5 değil ne lan bu bonibon mu satıyorsun yani anlıyacağın inşallah kendi mesleğimizi yaparız ve Ülke ekonomisine katkıda bulunuruz

  65. cihan dedi ki:

    Bakanlık uyuyor Bakan zaten bu işi bilmiyor nereye ne ihtiyaç var abuk sabuk alımlar yapılıyor bizim bakan uyuyor niye Bakan olduysa olmasın onu zorlamı durduruyorlar orda bıraksın adam gibi gitsin kendine başka bir iş bulsun

  66. isa dedi ki:

    2015 te veteriner teknikeri alınır mı bilgisi olan var mı

  67. ramazan dedi ki:

    veteriner sağlık teknisyenine kadro bile açmıyosunuz ne yapıcaz biz boşunamı okuduk o liseyi

  68. volkan dedi ki:

    arıcılık teknikerliği okuduk. tarım il müdürlüklerine yerleşemiyoruz. arıcılık teknikerinin yapacagı işleri kimler yapıyo acaba.

  69. kaan dedi ki:

    arıcılık teknikerliği okuduk. tarım il müdürlüklerine yerleşemiyoruz. arıcılık teknikerinin yapacagı işleri kimler yapıyo acaba.

  70. zeynep dedi ki:

    Tarim bakanligina 2015te laborant ve veteriner saglik teknikeri alinacak mi? 76 puan almisim yerlesebilirmiyim?

  71. Zeynep dedi ki:

    2015 ‘te laborant ve veteriner saglik alimi olacak mi?İki cocuk annesiyim 76puan aldim acaba kamuya memur olarak yerlesebilir mi?

  72. semra dedi ki:

    Veteriner saglik teknikeri alınsın artık bosbosami okuduk gornun bizi artık

  73. semra dedi ki:

    Veteriner saglik teknikeri alınsın artık

  74. serin dedi ki:

    ev ekonomisi teknisyeniyim ama boştayım artık sıkıldım beklemekten ne zaman sesimizi duyan olcak

  75. Anonim dedi ki:

    LABORANT VE VETERİNER TEKNİKERİ OLARAK ÇOK MAĞDURUM BİZİ DE GÖRÜP ATAMA YAPMANIZI İSTİYORUZ .

  76. ELİF dedi ki:

    LABORANT VE VETERİNER TEKNİKERİ OLARAK ÇOK MAĞDURUM BİZİ DE GÖRÜP ATAMA YAPMANIZI İSTİYORUZ .

  77. arici dedi ki:

    aricilik okudum ankarada hic bir is bulamadim kaldiki turkiye genelinde neredeyse yok.

  78. tarimsal laboratuvar mezunuyum bu bolum ile ilgili is ariyorum dedi ki:

    gulay

  79. gida teknoloji bolumunu okudum bizim bolumle ilgili atama olmayacakmi dedi ki:

    Caner