Ziraat Katılım Bankası’ndan personel alımı hamlesi!


ziraat katılım bankasıYeni kurulmuş olmasına rağmen çoğu yerde şube açan ve birçok kişinin tercih ettiği Ziraat Katılım Bankası 2015 yılı bitmeden personel alımlarına devam ediyor. Birçok kişiye iş imkanı vermiş olan firma 2016 yılına girmeden daha çok personel alımı yapmayı hedefliyor.


Recommended for you

9 Comments

  1. nejla

    Ağu 17, 2015 at 23:47

    2 yıllık muhasebe mezunuyum.iş deneyimim yok.her zaman bir bankada çalışmak istemişimdir.ziraat katılım bankasında deneyim kazanmak istiyorum.

  2. Ayse

    Ağu 18, 2015 at 07:19

    Önlisans mezunuyum.bankacı Olmayı çok istiyorum.

  3. Bülent

    Ağu 18, 2015 at 11:52

    2 yıla yakın özel bir çağrı merkezinde özel bir bankanın müşteri temsilciliğini yaptım kart satış geri kazanım ve sigorta aramalarında yer aldım ZİRAAT KATILIM BANKASINDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM.

  4. Anonim

    Ağu 18, 2015 at 12:04

    BAŞVURUYU NASIL YAPIYORUZ ??

  5. esra

    Ağu 18, 2015 at 13:08

    2 yıllık bankacılık ve Sigortacılık mezunuyum is tecrubem cok az bu ziraat katılım bankasinda deneyim kazanmak istiyorum

  6. ekrem altuner

    Ağu 18, 2015 at 17:30

    1981 doğumlu olup evli ve 3 cocuk cocuk sahibiyim 4 yıllık sosyoloji bölümü mezunuyum siz ziraat bankası aillesi çatısı altında çalışmaktan memnun olurum

  7. vural öztülü

    Ağu 19, 2015 at 10:42

    1976 DOĞUMLU, ÖNLİSANS HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM MEZUNU OLUP AYNI ZAMANDA lİSANS KONAKLAMA İŞLETMECİĞİ 4.SINIF ÖĞRENCİSİYİM.
    Çok iyi derecede HOLLANDACA VE İNGİLİZCE BİLMEKTEYİM.SİZİN İÇİN FAYDALI OLABİLECEĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM KOLAY GELSİN

  8. ünal ÇELİK

    Eyl 6, 2015 at 16:13

    1982 dogumlu lise mezunu yum.silahlı özel güvenlik sertifikam var.boy 1.82 kilo 75 diksiyon düzgün.AYDINDA Kİ ŞUBELERİNİZDE SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTERİM.

  9. Selçuk

    Eyl 19, 2015 at 00:49

    Ziraat katılım bankası başvuru şartlarını anladık ama sınava nasıl giriyoruz. Sınav başvurusunu nasıl yapıyoruz?Sınav ne zaman?